26 Aralık 2014 Cuma

Bir çay saati klasiği


Bizim ailede beş çayı olmazsa olmazımızdır. Her gün saat 5'te kekler, börekler yenir ve tabiki çay içilir.
Ayrıca otellerdeki çay saatlerine de çok gideriz. Finaller, final projeleri, dersi falan bir kenara bıraktım Shangri-La Bosphorus Otel'de beş çayına gittim. Daha önce de bu otele beş çayı için geldim, hatta "Oh La La" postumda bulabilirsiniz. Bu sefer noel süslemelerini görmek için gitmek istedim. Oteli inanılmaz güzel süslemişler. Girişteki çam ağaçları, içerdeki süslemeler, harp çalan bir kadın eşliğinde çay içmek… Noel temalı süslenmiş açık büfeyi görür görmez insanın tatlılara, tuzlulara saldırası geliyor resmen. Bütün yediklerimi beğendim desem yalan olmaz, her şey kusursuzdu. 

  • Sınırsız açık büfe- 68 tl
  • Açık büfe saat 15.00-18.00 arası











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü