2 Eylül 2014 Salı

Festival Havası/Bohem Stili


Festival stili denilince aklıma ilk gelen Coachella(Amerika'nın en ünlü müzik festivali). Ünlüler bu festivale topuklu ayakkabılar ve süslü kıyafetlerinin aksine en doğal ve en rahat halleriyle katılmayı tercih ediyorlar. Festival resimlerine baktığımızda ise insanların çoğunlukla bohem stilini benimsediklerini söyleyebiliriz. Peki nedir bu bohem stili? Bohem giyim stili özgür ruhlu insanların tercihi, abartıdan uzak, doğallıktan ve salaşlıktan yana dikkat çeken bir giyim tarzı. Bohem tarzının öne çıkardığı giyim parçaları çoğunlukla etnik desenleriyle dikkat çekmekte. Maxi boy etek ve elbiseler, püsküllü botlar, çantalar, ceketler, örgü ve dantel parçalar, büyük şapkalar, saç bantları ve bolca takı...

Ünlülerden bohem stiline sahip olanlar: Kate Moss, Mary Kate Olsen, Sienna Miller, Nicole Richie, Mischa Barton, Vanessa Hudgens...


























Biraz da kış bohem stilini bakalım...
















1 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle içeriğinizi ilgi ile okudum ve çok sevdim,
    ÖZellikle 6 ve 7.görsellerde ki kombinleri çok sevdim :) 6.görselde ki beyaz dantel elbise ve şapka çok güzel görünüyor ve 7.görselde ki kadının takıları kafasına sardığı fular göz makyajı efsane görünüyor:)
    Festivale daha önce gitmedim, konserlere gittim ancak bir festivale gitmeyi düşünüyorum ve bana kombin konusunda iyi bir kaynak oldunuz:)
    Kombinleri daha uygun fiyata denk getirme gibi bir düşünceniz var ise bu siteyi öneririm; https://www.tarz2.com/
    Sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :*

    YanıtlaSil

Bloglar
mobilya kulübü