30 Ağustos 2014 Cumartesi

Yazdan Kalanlar


Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki blog açma fikri tamamen spontane gelişti. O yüzden aşağıda göreceğiniz resimler blog için çekilmedi ancak öyle olsaydı emin olun daha yakından ve detaylı bir biçimde çekerdim. Bunun için şimdiden özür diliyorum ama hazır telefonumda boydan birkaç resim görünce sizlerle paylaşmak istedim...




Bikini- NormabyMK
Plaj elbisesi- NormabyMK
Çanta- Longchamp
Kahverengi gözlük- Persol






Pembe bluz- Massimo Dutti
Şort-Miss Selfridge
Ayakkabı- Toms
Gözlük- Rayban



Tığ işi plaj elbisesi- Polo garage
İsterseniz şortun içine sokarakta bu elbiseyi kullanabilirsiniz....




Lacivert Tulum-Zara



Elbise-Stradivarius
Ayakkabı-Topshop
Saç bandı- Accessorize

PS:Her ne kadar ben takmayı unutsamda siz belinize ince bir kemer takarak daha güzel bir görünüm elde edebilirsiniz.



Gömlek-Mudo
Şort-Zara
Saç bandı-Koton





Tül detaylı büstiyer- Twist
Zımba detaylı çanta-Twist
Şort-Stradivarius
Ayakkabı-Limon company







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü